آگهی های نیازمندی و خدمات آنلاین مشاغل به صورت گروهی
بیانکار

آگهی های نیازمندی و خدمات آنلاین گروهی

بیان کار

قوانین و مقررات بیان کار برای کلی کاربرهای وب سایت 

با بیان کار 

ساخت وب‌سایت، ساده‌تر از همیشه اکنون می‌توانید یک سایت بی‌نظیر راه‌اندازی کنید.مهم نیست چه نوع سایتی می‌خواهید و چه امکاناتی نیاز دارید. بیان کار بهترین راه برای یک ورود حرفه‌ای به دنیای آنلاین است.

با بیان کار 

همانند یک حرفه‌ای، وب‌سایت خود را بسازید.بعد از ایجاد وب‌سایت، شما به راحتی می‌توانید تمام بخش‌های آن را به دلخواه خود ویرایش کنید، صفحات مختلفی برای سایت خود بسازید و محتوای خود را وارد نمایید.

با بیان کار 

حضوری پر رنگ در دنیای اینترنت داشته باشید.وب‌سایت شما از همه نظر برای بازاریابی و فروش آماده است. امکان کسب رتبه‌های برتر گوگل، اتصال به ایمیل و پیامک، بازاریابی به کمک تولید محتوا و معرفی کردن شبکه‌های اجتماعی، برخی از گزینه‌های شما هستند.

وب سایت آگهی گروهی بیان کار

بیان کار اولین سایت تخصصی با امکانات ویژه در ایران شما با بیان کار میتوانید آگهی های خود و کار خود را ثبت کنید تا دیگر افرادی که در شهر یا محله شما باشند بتوانند زود و انلاین کسب کار شما را پیدا کنند

شما با بیان کار میتوانید به صورت تخصصی آگهی خود را به اشتراک بزارید 

قوانین بیان کار

به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، شرایط زیر برای ثبت آگهی در «بیان کار» وضع شده‌اند. رعایت این موارد، علاوه بر افزایش رضایت کاربران، منجر به اثربخشی هرچه بیشتر آگهی‌ها نیز می‌گردد.

  • آگهی منتشر شده به مدت یک ماه بر روی «بیان کار» باقی می‌ماند و در صورت عدم تمدید، آگهی منقضی شده و از روی «بیان کار» پاک می‌شود.
  • در صورت حذف آگهی، پس از گذشت ۲۴ ساعت از حذف، امکان ثبت آگهی مشابه فراهم می‌گردد.
  • هر کاربر مجاز به ثبت حداکثر سه آگهی در روز می‌باشد.
  • هر آگهی تنها در یک شهر قابل انتشار است.
  • هر آگهی می‌بایست نشان‌دهنده یک نوع کالا یا خدمت باشد.
  • آگهی‌های «درخواستی»، برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که فیلتر نمایش آگهی درخواستی را انتخاب کنند.
  • آگهی ثبت شده از طریق برنامه‌‌ی اندروید و iOS «بیان کار»، هم بر روی وبسایت «بیان کار» منتشر شده و هم از طریق موتور‌های جستجو (مانند گوگل) قابل مشاهده و دسترسی است.
  • پس از ثبت و انتشار آگهی، امکان ویرایش اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تماس و همچنین دسته‌بندی آگهی و شهر وجود ندارد.

طبق تجربه به دست آمده در «بیان کار​» آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند، نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۳ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم برای بازدهی بیشتر آگهی خود حتما از عکس استفاده نمایید.

همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه می‌نمایید، استفاده کنید؛ اندازه‌ی تصویر می‌بایست حداقل 600*600 پیکسل و حجم آن حداکثر 7 مگابایت باشد.
 چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:

  • تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،
  • تصویر غیر واقعی،
  • تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگ‌ها)،
  • مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
  • تصویری که متعلق به آگهی دیگری در بیان کار​ باشد،
  • تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
  • تصویر اول آگهی حاوی متن باشد،
  • قیمت و شماره تلفن در تصویر درج شده باشد،
  • تصویر آگهی شامل متن باشد،
  • تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
  • تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند.

در صورتی که هیچ‌کدام از موارد بالا در مورد تصاویر مدنظر شما صادق نیست ولی در هنگام ثبت آگهی، حذف شده است، عکس آگهی خود را به همراه عنوان آگهی و شماره تماس و ایمیلی که با آن آگهی را ثبت کرده‌اید، از طریق فرم تماس برای تیم پشتیبانی «بیان کار​» ارسال نمایید تا پس از بررسی مجدد، تصویر را بر روی آگهی شما قرار دهیم.

هرگونه استفاده از بیان کار به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. بیان کار هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهی‌های منتشر شده‌­ی بیان کار استفاده می‌کنند.

  • تلاش بیان کار، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
  • مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده­‌ی کاربر است و بیان کار هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
  • بیان کار هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی به غیر از اخذ تعهد از ایشان به رعایت کلیه مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران منعقد نمی‌کند. کاربرانِ بیان کار در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین بیان کار، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
  • مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به بیان کار ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهده­ی فرستنده اطلاعات است.
  • بیان کار مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکس ارسالی به سایت، یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به کاربر یا ایجاد شده توسط کاربر می‌باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
  • مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به بیان کار که به واسطه‌­ی اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و بیان کارمسئولیتی در قبال آنها ندارد.
  • آگهی‌های بیان کار با هزینه­‌ی گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از بیان کار حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به بیان کار را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.

سوالات متداول

پاسخ سوال‌هایی که شاید دربارۀ سایت ساز پرتال داشته باشید

سایت ساز یک ابزار آنلاین است. ابزاری که که روند طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت را برای شما ساده می‌کند. یک سایت ساز قدرتمند می‌تواند تمامی امکانات لازم برای مدیریت، ویرایش و به‌روزرسانی سایت را در اختیار شما بگذارد.

خیر، استفاده از سایت ساز پرتال بسیار ساده می‌باشد و به هیچ‌گونه دانشی نیاز ندارد.

ما پرتال را به نحوی ساخته‌ایم که هر کس بتواند با صرف کمی وقت، کار با آن را یاد بگیرد. این یعنی اگر شما کار با کامپیوتر را (به صورت کلی) بلد هستید، پس کار با پرتال هم خیلی ساده یاد خواهید گرفت.

برای اطمینان بیشتر، ما یک بخش راهنمای کامل همراه با ویدئوهای آموزشی برای شما ایجاد کرده‌ایم تا مطمئن باشیم هیچوقت به مشکلی بدون راه‌حل برخورد نخواهید کرد. علاوه بر این، کارشناس‌های پشتیبانی ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند و با کمال میل، همه‌چیز را به شما آموزش خواهند داد.

در طراحی سایت اختصاصی (به معنای واقعی)، تمامی امکانات از نقطۀ صفر برنامه‌نویسی می‌شوند. پس هزینه بسیار زیادی برای ساخت، توسعه و به‌روزرسانی لازم است.

اما سایت ساز ابزاری است که راه‌اندازی یک سایت استاندارد را با هزینه بسیار مناسب‌تر فراهم می‌کند. چگونه؟ مشتری‌های یک سایت ساز همگی از سیستمی استفاده می‌کنند که از قبل آماده شده است و صرفاً هزینه استفاده از این سیستم و دریافت پشتیبانی را پرداخت می‌کنند.

اگر قرار باشد امکانات و قالب‌های جدیدی به یک سایت ساز اضافه شود، برای همه کاربران خواهد بود. چرا که همه آنها در کنار هم، بابت دریافت سرویس هزینه پرداخت می‌کنند.

بیان کار دارای یک هستۀ نرم‌افزاری قدرتمند است. از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. به علاوه، ما همیشه در حال به‌روزرسانی برای افزایش امکانات و قالب‌های پرتال هستیم. مهم‌تر از هر چیز، تیم پشتیبانی قدرتمند ما، همیشه در کنار شماست.

بله، سایت‌ساز بیان کار به نحوی طراحی شده است که شما به راحتی بتوانید ساختار کلی صفحات و همینطور طراحی هر صفحه را ویرایش دهید.
هنگامی که شما به عنوان مدیر وارد وب‌سایت خود می‌شوید، در کنار هر بخش یک دکمه ویرایش قرار داده شده که به کمک آن می‌توانید تغییرات لازم را بر روی آن بخش اعمال کنید.

به علاوه، برای اینکه دست شما برای ویرایش کاملاً باز باشد، ما حتی امکان دسترسی به کدهای قالب را هم برایتان فراهم کرده‌ایم. این یعنی شما با کمی دانش کدنویسی (یا کمک گرفتن از تیم پرتال یا یک طراح سایت) می‌توانید هر تغییری بخواهید را در سایت اعمال کنید.

خیر، این یک باور غلط است که متاسفانه به دلیل کیفیت پایین برخی سایت ساز ها در بین مردم جا افتاده است. بیان کار یک سیستم کاملاً پویاست که تمام امکانات استاندارد را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما شروع به کار با پرتال کنید، متوجه خواهید شد که به همه‌چیز فکر شده است.

علاوه بر  این، حتی اگر امکان جدیدی مورد نظرتان باشد که وجود آن برای سایر کاربران هم مفید باشد، این امکان پس از بررسی و تایید به سامانه سایت ساز اضافه خواهد شد.

نکته: ما برای اینکه خیال مشتری‌های خود را از این بابت راحت کنیم، امکان دریافت اطلاعات کامل سایت و جابجایی آن به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم. به این ترتیب، شما می‌توانید مطمئن باشید که هر زمان نیاز بود، می‌توانید جابجا شوید.

تیم پشتیبانی بیان کار در تمام روزهای کاری از ساعت 9 الی 22 و در تعطیلات (پنجشنبه، جمعه و سایر روزهای تعطیل) از ساعت 9 الی 17 از طریق تلفن، تیکت (پیامی که از طریق بخش پشتیبانی سایت خود ارسال می‌کنید) و همینطور ایمیل به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

خیر، در سایت ساز بیان کار پشتیبانی از شما کاملاً رایگان است. این یعنی شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

منظور از قالب، ظاهر گرافیکی وب‌سایت شماست. قالب کارکردی مشابه ویترین فروشگاه دارد. هر چقدر قالب شما زیباتر، کاربردی‌تر و جذاب‌تر باشد، طبیعتاً کاربران بیشتر شما را دوست دارند و وقت بیشتری را در سایت شما سپری می‌کنند.

در پرتال، ما قالب‌های متنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم. شما هنگام ثبت‌نام می‌توانید قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس محتوای آن را با توجه به نیاز خود ویرایش دهید. به علاوه، هر زمان بخواهید می‌توانید یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید. هنگام تغییر قالب، تمام محتوای سایت شما (به جز صفحه اصلی) بدون تغییر باقی خواهد ماند.

بله، تمامی قالب های موجود در پرتال به صورت واکنشگرا (Responsive) طراحی و پیاده سازی شده‌اند. این یعنی کاربر از هر دستگاهی (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر) با هر اندازه صفحه‌ای استفاده کند، سایت شما متناسب با همان اندازه، تغییر حالت می‌دهد تا به درستی نمایش داده شود و قابل استفاده باشد.

خیر! شاید در سیستم‌های دیگر مجبور باشید بابت هر قالب هزینه پرداخت کنید. اما در بیان کار هیچ هزینه‌ای بابت استفاده از قالب‌‌های آماده پرداخت نمی‌شود.
حتی هر زمان بخواهید، می‌توانید بین قالب‌ها جابجا شوید و از قالب‌های جدیدی (که به طور مداوم به پرتال اضافه می‌شوند) استفاده کنید. این یعنی شما با استفاده از پرتال، همیشه تنوعی گسترده از قالب‌ها را در اختیار خواهید داشت.

بله، شما دسترسی کاملی به تمامی کدهای سایت خود خواهید داشت. به این ترتیب می‌توانید تغییرات اساسی و عمده‌ای را در قالب ایجاد کنید. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تری بگوییم: هر آنچه فکرش را بکنید، شدنی است.

بله، هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید یک قالب اختصاصی برای سایت خود طراحی کنید. تیم طراحی بیان کار می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند و یک قالب اختصاصی متناسب با سلیقه و نیاز شما طراحی نماید.

به علاوه، ما می‌توانیم مستندات لازم برای طراحی قالب را در اختیار شما قرار بدهیم تا خودتان بتوانید مسئولیت طراحی و پیاده‌سازی قالب را به عهده بگیرید.

بله، اگر هدف شما فروختن یک سرویس یا محصول مشخص است، می‌توانید سایت خود را به درگاه پرداخت متصل کنید و به کمک فرم، از مشتری مبلغ مورد نظرتان را دریافت کنید.

هر زمان هم که بخواهید به صورت جدی فروش محصولات را آغاز کنید، می‌توانید وب‌سایت خود را ارتقا دهید و آن را به فروشگاه اینترنتی مجهز کنید. با اینکار، تمام امکانات لازم برای فروش محصولات (چه فیزیکی و چه مجازی) را بدست خواهید آورد. برای اطلاعات بیشتر به صفحۀ مربوط به فروشگاه‌ساز پرتال مراجعه کنید.

بیان کار

شرکت : رسا گستر ایمن البرز

 

آدرس : تهران  ،شریعتی  ، خیابان مهران ، پلاک ۸۷، طبقه ۲، واحد ۱ تلفن  : ۰۲۱:۵۵۸۳۸۰۹۹

آدرس دفتر مرکزی : اهواز میدان شهدا پاساژ ساحل طبقه اول واحد پنجم  تلفن ۳۲۲۱۴۱۷۲